torsdag 22 november 2012

i'm out from the closet 23:00

Ny Presentation

"Sitter uppe och pluggar halva nätterna. Jag är sjukt dålig på att lägga mig  i tid och hatar mig för det varje morgon. Går sedan mot kvällen med löfte om att lägga mig prick klockan tio..Det slutar alltid med att klockan står på 01 någonting. Minns inte riktigt men senast jag tittade på klockan var den 0.45 tror jag. Jag är konstant hungrig, (hungrig just nu) Jag äter alldeles för mycket pringles och pizza och kebab.  Jag har försökt köra någon nyttiga veckan och äta grönsaker.. Kommer till frukosten då jag kommer på mig själv med en macka med nutella på. Suckar och tänker jaja, nästa vecka passar bättre och går vidare. Men jag beundrar starkt er som faktiskt lyckas på riktigt med nyttig vecka! Får ej magrutor hur mycket jag än tränar. Jag är otroligt seg av mig. Jag är heller inte killen med 1000 killar och tjejer i kontaktlistan. Har ett litet antal nära vänner. Men jag har ett väldigt stort socialt nätverk. jag är världens lyckligaste kille. Jag har världens underbaraste vänner. Jag är fattig gymnasiestudent som går handel och administrationsprogrammet. Jag är bög och älskar min pojkvän mer än något annat! Jag skriver inte för att bli världens största blogg utan jag skriver för att jag tycker det är kul. Så om ni tycker bloggen verkar okej, ja varför inte kika in här någon gång per dag och ta del utav mitt liv?"

Det är ungefär så här jag skulle beskriva mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar