söndag 25 november 2012

Livet leker! 20:16



Efter en tripp ner på stan och gjort ett försök att ta lite bilder med den sjuk "bra" kamera som jag har på mobilen så sitter jag med nu med energidricka i handen och är lite smått överlycklig åt den lediga dag som väntar i morrn. Träning, plugg, kebbe med några vänner på metropolis, ev umgås med mina fina vänner My och Beatrice och sen plugga lite. Har dryg prov i företagsekonomi på tisdag eftermiddag... Vill inte ha prov, prov är dryga, prov är i vägen och allmänt onödigt. Men det känns helt OK inför provet. Återstår och se hur det känns i morgon kväll.

Jag ska även fundera på hur jag ska överleva teatern som vi ska spela upp på fredag på svenskan.. Visst, jag kan väl vara flummig och så på fritiden och när jag är med mina vänner i skolan. Men då är det ju frivilligt och inte på beställning som det kommer vara då. Så jag måste erkänna att jag sitter och dör lite åt det just nu också. Nu ska jag chilla med älskling, energidricka, Linkin Park och film lite senare. Livet leker helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar