torsdag 29 november 2012

Helt OK 00:58



Åh vad dålig jag är på att lägga mig i tid.Just nu så ligger jag och tittar på ett avsnitt av Creep School och trots tiden bara chillar och tar det lugnt. Borde lägga mig nu kan tyckas men eftersom att jag redan är vaken så kan jag berätta lite om dagen! 
Idag så fick vi reda på hur det blev om man registrerade sitt UF eller inte. Antigen så gjorde man det nu innan första dec fort som ögat eller så kör vi vanliga kursen resten av tvåan. Jag måste erkänna att jag har lust att göra som jag sa i morse att ba ojdå, jag har inte betalat. Jag vill verkligen inte ha UF.. Det är så grymt tråkigt. Kan även säga att vi är på G och snart klara med engelska grupparbetet om politik och det är något som bara känns så himla skönt!

Har pluggat lite företagsekonomi nu i sista minuten eftersom att jag har prov direkt på morgonen idag kl 08:00 Önska mig lycka till. Jag behöver det! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar