måndag 12 november 2012

Idrottsgalan laterrr 19:20


Sitter i sängen och jobbar lite med företagsekonomin och tittar på serie. Sängen måste ju vara den bästa platsen i mitt rum. Så himla skönt att kunna sitta i sängen och plugga lite. Mer plats här än på skrivbordet att sprida ut böckerna på. Har lite kvar på företagsekonomin och serien kvar. Sen blir det nog mat för min del. Klockan är nog vid 20 då och då är det fotbollsgalan på tv som jag självklart tittar på! Men till det så blir det att skriva på uppsatsen i geografi. Gah.. jag måste verkligen ta mig i kragen där och komma igång.. Men jag har faktiskt en anledning till varför den har kommit på avan. Jag har haft prov att plugga till.
I skolan så kunde jag gymma på idrotten så jag behövde inte sticka iväg när jag kom hem och det = skönt! Nu ikväll så blir det plugg, serie, mat och fotbollsgalan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar