onsdag 28 november 2012

Morgon mys 08:08


Sitter i sängen med världens underbaraste Charlie bredvid mig och ligger och tittar på Creep School innan jag ska börja leta fram böcker och lite grejor jag ska ha idag. Tänk att det kan vara så skönt att bara ta det lugnt och inte göra någonting. Gosa med katten, titta på serie. Kan inte bli bättre efter min a la Roberto frukost. Den bestod av en kopp varm choklad, fil och macka med jordnötssmör. Har flera varianter men det här är en som jag brukar köra på någon gång då och då.

Kom till min förskräckelse på igår innan jag la mig att vi måste betala vårt UF företag senast på fredag.. Före första december, annars får man inte driva UF. Det skulle på något vis vara skönt och ba ojdå vi glömde bort att registrera oss.. För ingen, verkligen ingen vill driva UF plus att man måste betala det själv och jag kan ju direkt säga att jag som är fattig gymnasiestudent har inte råd med det. Jag tänker heller inte betala något som skolan vill sådär.
Vi ska prata med honom idag så får vi se. Önska mig lycka till. Jag kan behöva det! Nu blir det lite Creep School och sen försöka dra mig mot skolan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar