tisdag 20 november 2012

Charlie! 00:04



Sitter med världens finaste Charlie här bredvid mig samtidigt som jag pluggar lite företagsekonomi och dör lite åt Hay Day som jag spelar på mobilen. Fortfarande nertyngd med plugg från skolan, så just nu är serie min räddning för att överhuvudtaget ens ha en chans att överleva denna våg av läxor. Men nu så ser det ut som att jag är klar med allt närmare påsk än jul ska ni veta. Det tar aldrig slut, det byggs bara på hela tiden så att man aldrig kan få chilla med livet lite grann. Nej, sån tur har du inte. But Then Again! Du går ju på Carlforsska SOM INTE ÄR NÅGON CHILL SKOLA SOM MAN KAN TRO!! Fall om ni undrar så kan jag säga HA! BIG MISTAKE om du tror det. Men det kanske bara gäller våran klass? I svenska kursen, prov på prov på prov på prov. Jag tror inte ens att vi har gjort färdigt för ett prov innan hon drar igång med nästa..

Nu har jag fått ur mig lite ilska när det gäller skolam. Nu ska jag läsa lite bloggar och sen somna till ett avsnitt utav Nanny och se fram emot morgondagen då vi ska titta på Titanic på svenska. Nu blir det ju inte med min fina vän Beatrice och Titanic utan bästa vän är ju inte Titanic.. Men önska lycka till så ska det nog gå bra i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar