torsdag 8 november 2012

Prov i morrn! 22:25

Gaah! Naturkunskap är verkligen inte mitt ämne. Har nyss setat och dödat  min hjärna med att pluggat naturkunskap. Atomer, Joner, Molekyler blablabla. Det är ju så att man bara vill gå och lägga sig. Visst, företagsekonomi är tråkigt det med men det är bara tråkigt för det förstår man sig ändå på.

Idag så blev det lite donken med några fina vänner efter skolan. Nu ikväll när jag kom hem så drog jag iväg till gymmet och tog ett varv där.



Nu i kväll har jag  dödat min hjärna med lite naturkunskap. Självklart så har jag låtit serie gå i bakgrunden. Annars hade jag nog dött totalt när jag tog tag i naturkunskapen. Förutom det så har jag och håller på med just nu, lite svenska. Kollar upp det sista inför provet i morgon och bara tar det lugnt. Men som det känns nu så är det helt OK!

En sak som jag tänkt på ikväll är att! Man kan aldrig liksom slappna av och känna "åh vad skönt, idag har jag inga läxor" Därför att som för mig just nu. I morgon är det över med svenskan. Visst, jätte skönt. Men igår på företagsekonomin så fick vi reda på att vi ska prov på tre kapitel om två veckor. Plus att  jag har mina enorma uppsatser i geografi att ta mig igenom. När det ena tar slut så börjar det andra direkt utan omsvep. Alltid något att göra. Man känner sig utan tvekan som en som inte gör något annat än pluggar.. Vilket i o för sig stämmer när jag ändå har en hel del skolarbete att göra.
Nu ska jag kika på det sista i svenskan och titta klart på ett avsnitt av serien och försöka somna till det i rimlig tid. Hörs






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar