måndag 5 november 2012

School 10:35

Sitter i skolan nu ich har håltimme medan alla andra har lektion. Ah, så skönt! Tänkte att då kan jag passa på att blogga lite. Kan jag få en sämre start på veckan än jag fick idag?  Hade ställt klockan på 6.22 så att jag kunde snooza lite. Sagt och gjort så ringde klockan men jag tänte bara lite till och vaknar 10-15 min innan bussen går. Snabbare än blixten for jag upp och slängde ner lite grejer i väskan och hoppades på att jag fick med allt jag behöver för dan.

Slutar 16 idag men när jag kommer hem så tänker jag slänga mig framför datan och plugga och titta på serie hela kvällen. Eftersom att det är beep-test på idrotten idag så hoppas jag kunna på att gymma istället för jag har redan gjort det. 

Har en hel del skolarbete att göra så jag gömmer mig under det och serier ett tag tills att det har lugnat ner sig. Hörs och hoppas att jag överlever naturkunskapen senare idag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar