fredag 30 november 2012

Drömma 00:14

Efter en dag fylld med vänner, bra väder, teoriläsning och massa mer så sitter jag nu i sängen och tar det lugnt med lite musik. Precis avslutat geografin som faktiskt är den ända läxan jag har just nu woop woop, hur skönt är inte det liksom?
Serie har verkligen varit min räddning under de senaste veckorna när det gäller allt plugg. Jag kommer såklart att fortsätta titta på serie efter den här pärsen i skolan. Sitter och dör lite åt Big Love som jag har velat ha ända sen i januari då den gick på tv. Den ligger självklart högt upp på listan.  Men julen är för mig en tid då man verkligen umgås med nära och kära. Får jag en eller fem tusen julklappar så är jag lika glad för det. Så skulle jag nu inte få något i jul så har jag ändå fått något tycker jag själv. Jag har fått spendera en jul tillsammans med folk som jag tycker om

Något som jag tänker spara till nästa vinter, alltså till den här tiden om ett år. Det är nya skidbyxor och skidjacka! Skidor, det är ju som jag sa förut en sak som ligger otroligt varmt om hjärtat. På något vis kan jag tycka att det är lite skönt att jag inte har skidkläderna nu. Då har jag ju något att drömma om på håll. För att drömmar, det måste vi alla människor få ha. Annars tror jag inte vi fungerar så bra utan dröm, utan mål eller något.
Just nu så sitter jag och pratar lite nyår och julklappar med älskling här i telen och jag funderar nu på att på att slappna av och försöka somna till ett avsnitt utav Cree School!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar