fredag 23 november 2012

Las Vegas 2013 21:33

Dusk Til Dawn
Sitter och kikar runt lite på nätet på saker som jag gärna vill gå på. Men som jag just nu, inte har råd med. Electric Daisy Carnval Experience är något som jag så sjukt gärna vill gå på(har velat det i flera år!!). Det är mycket folk, bra musik, härlig stämning, sommar och ett grymt ute och nattliv! Vilket passar mig eftersom att jag är en riktig nattuggla. Så just nu sitter jag och dör lite åt ett klipp från EDC 2011 och bara önskar så mycket att jag var där!  Skulle vara en dröm som går i uppfyllelse att åka till Las Vegas 2013 och få gå på festivalen!

Annars då, dagen. Helt OK! Två lektioner i skolan, varav film på den ena lektionen. Efter lunch så hade vi engelska och jag kan säga som så att i är i alla fall igång med vårt grupparbete som ska vara klart nästa fredag. Engelska politiken, inte min starkaste sida. Men som sagt, nu känns det helt OK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar