onsdag 14 november 2012

Ansiktsmask & Scooby-Doo 22:41



Efter en dag i skolan och en kväll med plugg så tänker jag slappna av med lite ansiktsmask och Scooby-Doo! Vi fick reda på idag att vi har prov om två dagar, alltså på fredag! Så i morgon blir det att plugga till provet och hoppas att det går bra!
Det var just det här jag pratade om i något inlägg tidigare. När det ena är tar slut, då börjar genast det andra på en gång. Nu ikväll så har jag tittat på serie och pluggat företagsekonomi, dödat min hjärna med naturkunskap och lite geografi. Eftersom att jag inte har företagsekonomi i morgon och börjar 09:50 istället för 08:00 så känns mitt liv väldigt mycket bättre just nu!
Nu ska jag njuta som bara den utav den här ansiktsmasken s ett tag till innan den ska sköljas bort och sen somna till Scooby-Doo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar