måndag 26 november 2012

LEDIG IDAG! 23:32


Åh vilken dag! Sitter just nu och chillar lite i sängen med företagsekonomi böckerna i knät och bläddrar lite mellan kapitlen som kommer på provet i morgon. Just nu känns det faktiskt helt OK! Åt för en stund sedan godaste kebabrullen ever och sitter och funderar på vad jag ska skriva.
Träning, fem månader, plugg på körskolan, kebbe med några från klassen, te och snack med My hemma hos Beatrice. Jag har verkligen underbara människor runt omkring mig.

Idag har jag verkligen haft en riktigt skön dag! Njutit av att vara ledig som bara den. Så just nu sitter jag och är lite emo åt att inte vara ledig i morrn också. Nyss käkat en kebabrulle och sitter och kollar igenom det sista inför provet i morgon och hoppas på det bästa. Nu ska jag avsluta kvällen med lite serie att somna till. Sitter också och dör lite åt Hay Day som jag spelar på mobilen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar