tisdag 20 november 2012

poetiska jag 08:22


ätit frukost och sitter och chillar in min underbart sköna säng, där jag bokstavligen BOR! Lyssnar på en grymt bra låt och funderar lite allmänt på hur jag blev den jag är och hur jag blev det?
Som jag nämnt tidigare så gillar jag regn, mörker, snö, dimma och allmänt gårtt och "tråkigt" väder.
Jag får verkligen en massa energi utav det. Hösten är verkligen min årstid. Nu har vi kommit till mitten/slutet på november och det börjar mörkna redan vid 16 och jag är bara så lycklig! Sen kan jag ju klaga som alla andra på att jag kan vara trött men det beror på att jag inte går och lägger mig när jag borde..hehe. Men jag har faktiskt plugg att göra!

Julen är den mysigaste tiden på året efter höstens regn. Sen är jag ju sådan som lätt kan ha kvar julpyntet till mars.. medan alla andra är berädda att kasta ut gran, ljusstake och sånt dagen efter nyår och inte vill veta av det på ett år igen.
Nu ser jag att klockan börjar ticka iväg och jag måste dra mig mot bussen och skolan. Fortsätter när jag får något poetiskt infall någon gång. Hörs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar